Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers
Sponsoritems voor gerichte belangstelling van bezoekers
Voor deelnemers, die op de beursvloer en tijdens de beursdagen meer belangstelling voor hun aanbod willen hebben dan alleen op hun stand zijn er de sponsoritems. Altijd gekoppeld aan een bepaald onderdeel van de beursvloer of de bezoekerscommunicatie, waarmee de deelnemer gegarandeerd is verzekerd van positieve belangstelling van bezoekers die daar gebruik van maken.
De sponsoritems kenmerken zich als eerste door hun praktische karakter. Het zijn geen algemene pakketten, al dan niet aangeduid met goud, zilver of koper, waarbij de deelnemer aansluit op de digitale communicatie. Sponsoritems op de vakbeurs Facilitair sluiten meestal aan op bepaalde onderdelen op de beursvloer of de digitale communicatie met de bezoekers.
Daarnaast dragen de sponsoritems van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer bij aan een grotere affectie tussen sponsor en bezoeker. Omdat bezoekers de sponsoring alleen ervaren als zij gebruik maken van een bepaald onderdeel afficheren zij zich gemakkelijker met de sponsor. Zo straalt het positieve gevoel van bezoekers af op de sponsor.
Al met al zijn de sponsoritems in verhouding zeer aantrekkelijk geprijsd. Doordat bezoekers er gericht gebruik van maken, hebben zij een hoge attentiewaarde, ontwikkelen zij een meer dan gemiddeld positief gevoel onder bezoekers en kunnen rekenen op een intensieve belangstelling. Gevolgen die allemaal afstralen op de sponsor.
Overzicht van de sponsoritems
– Afvalinzameling
– Badge advertentie
– Ballonnen
– Beurscatalogus
– Beursplattegronden
– Bezoekersnieuwsbrieven
– Digitale folders
– Digitaal adverteren
– Koffie vroege vogels
– Iets voor bij de koffie
– Water voor bezoek
– FGNoviteitenprijs
– Groen beursvloer
– Lanyards
– Naamgeving zaal
– Opbergen ingang
– Print Themapleinen
– Beursvloertegels