24, 25 en 26 januari 2018 - Jaarbeurs Utrecht









ONZE COMMUNICATIE

Al vanaf de oprichting van de vakbeurs Facilitair in 1999 en de vakbeurs Gebouwbeheer in 2012 streeft HoLaPress Communicatie naar een optimale en maximale bezoekers- en deelnemerswerving. Daarvoor maakt zij gebruik van een zeer uitgebreid communicatienetwerk met zowel potentiële bezoekers als standhouders. Het evenement kent al jaren eigen bezoekersmagazines en standhouderskranten, zowel digitaal als schriftelijk, en bedient zij zich regelmatig van direct marketing. Door massamedia, zoals kranten, tijdschriften, radio en nieuwssites te interesseren voor berichtgeving over het evenement wordt dit netwerk nóg verder uitgebreid. Denk hierbij aan adverteren, het schrijven van redactionele stukken, het meesturen van flyers tot zelfs hele bijlagen en specials over de beurs.

Ten slotte spoort HoLaPress Communicatie haar deelnemers aan om hun relaties uit te nodigen voor een beursbezoek. Standhouders kunnen kosteloos en onbeperkt hun relaties uitnodigen middels uitnodigingskaarten en stickers. Door het organiseren van bijeenkomsten op de beursvloer, maakt de organisatie het voor de deelnemers gemakkelijk om met hun relaties te communiceren.